VETINGENBRARUBRIK

Är jag den enda som längtar som en galning efter julen när man kan äta massa choklad, kakor och annat gott och titta på massa roliga filmer på tv och vara ute och frysa och sen komma in i värmen? Men nackdelarna är att ha råd till presenter till familj och kompisar samtidigt som dom ska vara personliga och bra?.

Vet ni vad man ska göra när en kompis till en fyller år? Jo, man ska ställa sig upp i matsalen och säga till dom runtomkringa att sjunga med en när man sjunger den där födelsedagslåten som jag aldrig kommer ihåg vad den heter. För det var just vad jag och mina kompisar gjorde. Hm... kanske "födelsedagsbarnet" skämdes liiiite.  

Kommentarer
Postat av: krisitina

skämdes lite hörre du, röd som en tomat, kallas det liite, nej du, nästa gång ere din tur, fast nu kom jag på att du fyller år på sommaren, damit....

2008-11-17 @ 20:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback