TORNADOS AND STUFF

Nu är det bara ca 2 timmar prao till och sedan är det helg. Helgen börjar med att vara me tjejjerna ikväll, sedan shopping på lördag och dans på söndag.

Jag var smartast i morse. Riktig sådär blondinsmart. Fick lite bråttom iväg till praoen och hela vägen till tunnelbanan hade jag en känsla av att jag glömt någonting men orkade inte titta efter. Sedan efter att ha stämplat remsan ska jag kolla klockan men så hittade jag förstås inte mobilen. Då får jag gå heela vägen tillbaka och hämta den, sedan vänta länge på tunnelbanan med. Dagen började ju bra.

Nu är det typ en liten tornado utanför mitt fönster. Sedan kom en bil och förstörde när jag skulle ta en fin bild och då önskade jag att bilen skulle blåsa iväg med alla löv. Men det gjorde den förstås inte.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback