HOUSE OF WAX



House of Wax går på tv ikväll, och i brist på annat att underhålla mig med ska jag försöka kolla på den. *Viftar bort argsint mygga* Med betoning på försöka, har aldrig klarat skräckisar, och här på landet kommer jag bli asskraj på kvällen när det blir mörkt. *ser en spindel och springer runt på verandan med datorn över huvudet*. Men det är iafall med två av mina favoritskådisar i den, Jared Padalecki och Chad Miachel Murray.
Anledningen till alla myggorna och spindlarna är att jag e utomhus eftersom det inte finns nån täckning inne i huset. Men nu börjar det regna så jag måste sluta.

Kommentarer
Postat av: fanny

Den är ganska obehagligt faktiskt. Paris Hilton och hennes snubbe sabbar dock stämningen en del.

2010-06-27 @ 11:40:26
URL: http://arsinoe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback