SOMMAREN SOM VARIT


Vårat fika efter att vi badat^^ bilden är tagen med en kompis kamera och av henne.


Jag i början av sommaren, blekis^^


Några jättesöta små hästar, eller ja dom var ganska stora.


Becka:) (ägaren till kameran jag nämnde på första bilden) Bilden är tagen av mig med egen kamera.
Men jag tycker ni ska kolla in hennes blogg ^^ becz.blogg.se

Det var några pics från sommaren. Saknar den nåt enormt. Tror också att jag snart kommer bli sjuk. Hostar och har mig. Dagen idag har ändå varit okej. Efter skolan så tittade jag och några vänner på High scool musical 2, vi var bara tvugna XD snacka om gullig film^^. Fast under hela filmen så satt vi och störde oss på småsaker som...
- neeej, hon glömde låsa skåpet
- hallå?? han stänger inte kylen?
osv...
// Jossaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback